Fivehundred, twentyfivethousand, sixhundred minuts

Har samhälls nu och vi sitter i datasalen. Vi har just gjort bort våran redovisning vilket känns jätteskönt! Inget mer att oroa sig... förutom det jättejobbiga matteprovet på torsdag som jag inte fattar något av. :S Det känns inte så jättebra men jag ska råplugga varje kväll fram till provet så förhoppningsvis kan jag nog för att få godkänt på torsdag. Wish me luck!
Helgen gick väldigt snabbt, som alltid. I lördags var jag ute och fotade en massa bilder till boken om mig - framsidan. Det blev ett par fina naturbilder från strå och lite andra ställen runtom sandfors. Så det blir nog bra, känner att mina inlägg är fruktansvärt dryga. Jag kanske ska börja skriva om intressanta saker som händer istället för att försöka fylla ut texten med värdelös tankar osv. Får bli ett nytt projekt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0