We're flying the plan, all over the world

Sitter på skolan nu, har grafiskt så perfekt för att skriva ett snabbt inlägg. Jag har inte orkat skriva sen vi kom hem(för en vecka sen) från Teneriffa. Men det kommer nog bilder från resan senare, kommer inte direkt att redogöra för varje dag men vi har bl.a. sett vilda delfiner, varit på vattenpark och djurpark, åkt en båttur och bara slappat vid poolen. Hotellet var jättebra, vi hade två lägenheter bredvid varandra, nära till poolen och maten var jättegod. Åt kycklingnuggets minst en gång per dag, men det är ju gott så jag klagar inte :)
Annars har jag fått en ny bokhylla sen mamma var på ikea i förrgår. Den är svart och stor, med andra ord perfekt. Kommer nog bild på den sen också.
Idag efter skolan ska jag träffa Matilda och sen ska vi äta med Robin, så det blir jättekul. Kommer nog hem vid sju ikväll, och då lär jag bli tvingad att städa mitt rum... Ingen ro och ingen vila, så är det att vara jag (OBS! grov ironi).
Nästa helg blir det att fara på bio, vet inte vad än. Möjligtvis Tintin men vi får se. Kan bli annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0