Sommarjobb

Fick hem ett brev från kommunen idag, ÄNTLIGEN! Har fått ett jobb i Kusmark på kyrkogården, från 11/7-31/7. Sen har jag även jobb på Björkdalsgruvan 13/6-26/6. Och sen så ska jag även städa på gympan en gång i veckan till augusti. Vars tog mitt sommarlov vägen? Jag kommer i stort sett att jobba hela lovet, kul...
Menmen, jag behöver pengarna så det är bara att bita ihop och släpa mig upp varje morgon typ klockan 6...
Det där lät verkligen inte peppande menmen ;) Det får ni leva med. Bye!

"Oväntat besök på Star Street" av Marian Keyes. En bok som jag har letat länge, hittade den idag - den bara väntade på mig på Stadsbiblioteket. Score to the nerd! :D

Kommentarer
Postat av: E

VI JOBBAR EXAKT SAMMA! :D hur bra blev inte det?! då kan vi vara med varandra när vi inte jobbar! :D

2011-05-26 @ 08:42:36
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0