Dag 20 - En låt som du lyssnar på när du är arg

Äntligen helg!!!
Päronen for till Barcelona imorse/idag så helgen kommer att spenderas med mina syskon. Maten hänger på mig så vi får se vad som händer med det. Pan pizza för hela slanten förmodligen, eller inte. 
Ser hockey just nu, 4-2 till Sverige mot Tjeckien. Väldigt oväntat måste jag säga. Ska snart byta till något bättre. Dagen har iallfall gått hyfsat fort. Franska först och sen idrott, fotboll utomhus = kul. Efter skolan satt jag på biblioteket och sedan blev det Subway med Robin innan hemfärd.
Ikväll blir det att chilla och kanske se någon film. Imorgon är det ju Eurovision Song Contest - finalen. Jag hejar på England :) varför? För att av vad jag har hört så är de klart bäst!

Menmen, en låt som jag lyssnar på när jag är arg... Tjaa, jag lyssnar oftast inte på musik när jag är arg, men.



 Arg-låten

Englands bidrag i år!



Ett annat bra bidrag: Belgien

 (Kalla mig töntig eller vad ni vill men jag tycker att den var jättebra!) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0