Oh my god, oh my god

Nu är det äntligen sportlov, känn glädjen people! Och det startade bra, fick ju håret fixat av Emma igår och det blev jättebra. Hon praoade på Hair & Face och det var rätt snyggt därinne. Först så tvättade hon mitt hår och gav mig hårmassage, jätteskönt!;) Sen lade hon på mousse och torkade håret på en mycket proffsigt sätt. Efter det kammade hon igenom det osv innan hon hämtade en platttång och gjorde jättefina lockar över hela håret. Sedan använde hon nåt spray som luktade gott och sen hårspray. Sen var jag klar och då for vi och åt på subway. Sedan gick vi runt lite på stan innan jag tog en buss hem. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, mest slappade.
Imorse vaknade jag halv 9 när mamma och pappa for, de skulle till arjeplog, kommer hem imorrn. Sen så steg jag upp och hjälpte Lukas att städa sitt rum. Sen åt vi lunch och sen gick jag, Elin och Anton upp till siretorp. Där fikade vi och sen for vi hem. Sen spelade vi lite kort och gjorde ingenting tills vi skulle göra middag. Det blev tacos och samtidigt som vi åt lyssnade vi på en gammal skiva med Disneyklassiker som vi hade hittat. Mycket bra musik det dära alltså. :)
Om en timme blir det att se på melodifestivalen, är ju andra chansen idag. Heja The Moniker och Sara Varga!

 Mina fabulösa lockar igår ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda H

ÅH VAD SNYGG DU ÄR EVVE!

2011-03-09 @ 23:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0