I'm going home

Dagen blev mycket bättre än väntat. Egentligen är det en rätt jobbig dag, vi går till 15.55. Men idag så var våran datakunskapslärare sjuk så vi slutar 13.55 istället. Toppen! Så jag kommer hem en timme tidigare än väntat. Imorgon ska jag bli klippt på en frisörsalong, av Emma. Hon behövde en testperson att klippa på sin praoplats så jag offrade mig.;) Näe, men det blir nog väldigt bra det. Sen så är det sportlov efter imorgon... PEPPA JÄRNET!
Jag ska nog inte hitta på nåt speciellt men det blir skönt ändå, ska sova väldigt länge varje morgon. Blir nog även lite snowboard-åkning i kanske Bygdsiljum. Menmen, tagga lov iaf. 

  Bild från det otroligt stora utbudet på skolan...

Kommentarer
Postat av: E

jag ska inte klippa dig, ska bara tvätta och styla :]

2011-03-03 @ 18:41:06
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0