Fest hela kvällen

Skriver ett inlägg innan jag tar bussen till stan igen för att fara till Johanna på fest? party? tjejkväll? Ja, kalla det vad ni vill, kul blir det iallfall! :) Hon fyller år idag så vi ska vara hos henne och äta middag + se film + vem vet...?
Idag hade vi först franska i en timme och sen idrott då vi skulle ha bad. Men jag har varit förkyld i veckan så jag ville inte vara med. Jag och fem andra fick istället gå en kort promenad och sen hann jag med 12-bussen till Kusmark där jag åkte med min lillebrors buss hem. Idag var det bara sammanlagt 2 småbarn som grät på vägen hem. Jobbigt alltså... Men det var det värt, jag kom hem ett istället för kvart i fyra. Ibland rullar livet på som det ska. Och nu är det dessutom lov!!! :D:D Hur länge har man inte väntat egentligen? Jag har iaf väntat sen sportlovet. På lovet ska jag inte göra så mycket, men jag ska försöka ta mig till stan fara på bio någon dag. Måste bara bestämma vilken film jag ska se först... 
Men nu ska jag göra det sista i ordning. Blir ingen låt idag för jag orkar inte slösa tid på att hitta nån, så. Skriver väl något imorgon! 

  

Kommentarer
Postat av: Johanna [Hockey & Foto]

Tack för en trevlig avslutning på födelsedagen, kökspigan min ;)

2011-04-16 @ 18:00:05
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0