You're not gonna loose control

Har egentligen inte tid att skriva just nu, har två läxor och ett prov till imorgon. Inte så värst kul. Men på torsdag så har vi sovmorgon och sen på eftermiddagen så ska vi på "utflykt" med klassen till Kyrkholmen. Blir nog roligt, fredagen rullar på som vanligt.
Idag på sista lektionen så var vi hela fem stycken, wow... Det berodde på att man fick fara hem och jobba ikapp istället om man ville, men bussen går ju tre till mig så jag tänkte att det var lika bra att få det bortgjort och annars hade jag haft ännu mer att göra så.
Nu så är vi bara 29 i klassen, en kille hoppade av idag. Blir kanske så att en tjej tillkommer, men får se. Det blir nog bra vad som än händer.
Planer inför nyårs... hmm. Blir nog att hitta på nåt med Emma (om hon vill?) och Tina om inte hon är upptagen. Kan ju självklart bli fler också. Men allt är lite oklart just nu. Men det löser sig nog även det. Annars vet jag som inte vad jag ska säga. Ska nog försöka plugga lite nu så jag kan få lite sömn inatt. Hare bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0