We were laughing in the pouring rain

Just hemkommen från fotbollen och nu väntar läxa. Menmen, på fotbollen så vann Storm. Jag vet inte riktigt vad det blev för jag satt och flummade med Emma, Lovisa och Elin. Men det var riktigt trevligt. Igår så drog jag, Emma och Albin till Siretorp där vi spelade spel med några. Sen så for vi till Vickis, och vi pratade lite. Var som kul att träffa henne också. Sen så for vi hem igen och jag såg en film innan jag somnade.
I helgen så har R, J och L varit här. Det har varit rätt jobbigt, väcktes av skrik och gråt imorse. Usch...
Skola imorgon, känns inte så jättekul. Men veckan blir nog rolig, ska hitta på nåt med Matilda och Emma nån dag. Annars vet jag inte, men jag skriver väl imorgon eller nåt. Kände att jag inte hade nåt mer att berätta just nu, hehe.
Menmen, ska inte dra ut mera på lidandet nu, hejdå!

 Gammal bild på bästaste Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0