Don't worry, be happy

Idag så har det varit en jättehärlig dag. Kom till skolan och hade först franska. Den slutade kolckan tio, sen så sa nån att min halva av klassen inte hade mediaproduktion. Och den är två timmar lång, sen är det lunch och sist matte. Så istället för att ha ett tre timmar långt hål så fick vi jobba ikapp på matten hemma. Så jag typ halvsprang in till stan och tog bussen som gick till Byske. Jag hoppade av i Kåge och åkte hem med pappa därifrån. Jag var hemma vid elva och det var väldigt skönt att vara hemma så tidigt. Såg då en film och gjorde klart matten. Sen så tog jag det bara lugnt och så har dagen fortsatt.
Just nu ser jag en film som jag köpte förra veckan, "Lost in Jane Austen". Den handlar om en tjej(som älskar boken Stolthet och Fördom) som Byter plats med Elisabeth Bennet, från "Stolthet och Fördom". Sen går det som det går, handlingen är samma som i Stolthet och Fördom. Den är hyfsat bra hittills men jag måste nog komma in i den mer. Den är tre timmar lång. Hehe...
Den kanske inte lät så bra men det är svårt att förklara. Man måste se den för att fatta nåt. Menmen, nu ska jag ägna mig mer åt den och mindre åt bloggen, förlåt! ;)
Au revoir!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0