I'm leaving on monday morning

Hallå!
Har just kommit hem från skolan och är jättetrött just nu. Kanske ska ta en powernap innan FINA EMMA(jag vet att jag är en härmis Emma ;)) kommer hit för att se film. Har inhandlat lite gott på stan idag. Idag så har vi haft franska och idrott. Franskan var jätterolig, fyra fransmän, eller; 2 tjejer och 2 killar från Frankrike kom dit. Vi gjorde iordning frågor om Frankrike i onsdags och läste då bara upp de idag. Och de från Frankrike svarade då på frågorna, och de var i våran ålder så det var som chill. Det var två av de som pratade mest, Dylan (kille) och Sara (tjej antagligen). De andra hette Jimmie/Jimmy och Sara(igen).
Menmen, nu ska jag kanske städa rummet litegrann så man kan vistas här inne. Det är som lite tveksamt om man kan det just nu måste jag erkänna. Men nu orkar jag inte längre, ska lyssna på musik, sen städa och sen typ bara vila eller halvsova.
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0