If I could turn back time

Förlåt för den taskiga uppdateringen, men ja, har haft mycket att göra och tänka på. Idag hade vi quigong på gympan, faktiskt rätt kul. Mm...  

Jag vet inte riktigt vad man ska tänka och tro. Förvirringen är kort sagt stor, fattar ingenting just nu. Längtar bara tillbaka till den tiden då livet var okomplicerat, och när jag tänker så, så tänker jag faktiskt på Boliden. Våran klass var så himla underbar och man hade alltid kul. Nu är det en ny skola, en ny klass. En ny början är inte alltid kul...
Jag saknar bara alla som man kunde prata med, lova att vi ska försöka hålla kontakten!

Med det sagt så avslutar jag nog nu, har nog ingen speciell kommentar om vad som har hänt.
Men imorgon så blir det en kort skoldag och sen filmkväll hos Tina. Det blir nog hon, jag, Robin och kanske Emma & Albin. Vet inte riktigt, men jag sover typ över hos henne och kör moppe hem på lördag med henne. Den är äntligen lagad, för andra gången. Menmen, på söndag blir det dop, annars inget planerat. Tja!

If I could turn back time...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0