I'm gonna start a revolution from my bed

Hejsan, har inte uppdaterat på ett tag nu. Men det är för att jag inte har varit på internet på ett tag. Och alltså, det är att rekommendera. Hålla sig borta från internet = terapi för själen, inget skämt!
Men kom nyss hem från stan, har varit med mamma, pappa och elin på en musikal. Såg den svenska versionen av Grease, med Sebastian Karlsson och Marie Serneholt. Och den var så grymt bra, ångrade verkligen inte att jag slösade bort söndagskvällen med att se den. Trodde att den skulle vara hyfsat torr och dåliga låtar osv. Men den var faktiskt jätterolig och alla var som bra på att sjunga och dansa så det blev lyckat.
Annars har det inte hänt så mycket i helgen, igår var jag ute med Emma, Albin och massa andra och hade kul. Men annars har jag mest sett film och läst. Och börjat lyssna mycket på musik. Framförallt så har jag städat upp mitt rum så nu ser det ju nästan fint ut. ;)
Menmen, här kommer lite musik som jag lyssnat mycket på senaste tiden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0