All you need is love

Var nu en vecka sen jag uppdaterade, men har varken haft tiden eller orken. Men nu blir det iallafall mer uppdatering, LOOOOOOOOVVVV!
Idag så hade vi skola, sen gick jag in till stan och letade efter den perfekta vinterjackan i ca två timmar, utan resultat. Sen så mötte jag Vickis, Matilda och Thea. Jag och Vickis gick på stan ett tag, tills vi åkte med hennes mamma till Solbacken där vi köpte, ja mest godis. Köpte lite mer än ett kilo på ica maxi, men det var så billigt så jag kunde inte stå emot. Sedan så var resten av familjen på thaikväll i Boliden när jag kom hem. När de kom hem så höll jag i ett improviserat polisförhör iklädd kavaj (fråga inte).
Imorrn kanske det blir nåt Halloween-aktigt men jag vet inte.
Menmen, skriver nog imorgon kanske, bye!

Tillägg om IDOL:
Alla förutom Daniel och Geir var bra idag. Men tack vare alla fjortisar så åker inte Daniel ut :(
Bäst var: Olle, Andreas, Jay(vem trodde att han hade en mjuk röst?), Elin och Linnea.
Allra bäst var nog Andreas faktiskt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0