Måndag & Ledig= LOVELY

Skrev inget igår, men jag kan väl berätta lite kort om dagen ifråga.
Jag steg upp vid halv 11-11 någon gång då lilla Angelina pluttis ringde. Vi hade tänkt hitta på något innan ridningen, men det blev inget av då det blev så lite tid, så vi tänker istället ta det någon annan helg:)
Min häst fick en vilodag igår eftersom han fick gå två jobbiga klasser i det där dåliga underlaget. Så jag fick då rida Lady(ridskolehäst) i dressyrspec. Hon skötte sig riktigt fint, hade betydligt större framåtbjudning igår än sist, vilket glädje mig massor! Ni vet muskler och jag passar som inte ihop? Hehehehh..
När jag sedan kom hem från ridhuset, så fick jag för mig att städa lite i mitt rum. Men det hela resulterade i att hela huset blev så gott som dammfritt(!!) Typ jag är duktig.
Sen direkt efter det blev det duschen för att Anton skulle komma lite senare:) Vi gjorde som vanligt inte mycket alls, film,tv,osv.

Idag gjorde vi inte heller mycket, bara tagit det lungt. Fast han for typ hem för ett tag sen, så nu funderar jag på att ta tag i läx/prov läsningen. Känner ingen som helst pepp.. Ska nog se om Matilda vill hjälpa mig?:D:D:D Funderar sen också på att fara ut och jogga en sväng med lill ponnyn i släptåg, vi får se om tiden räcker till, annars blir det nog bara en lugn ridtur ut i skogen.


VEt att du gillare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0