SRK

Tävlingen idag, gick riktigt bra! Min häst skötte sig fint och hoppade som oftast, allt:P
I första klassen, alltså LD'n vann vi och i LC'n kom vi två(!!) resulterade alltså i rosetter idag, trots det äckligt dåliga underlaget..
Men det var absolut inte bara jag som KDRF'are som tog hem rosett, utan massa andra. SÅ GRATTIS TILL ALLA DOM!

heh, nu orkar jag inte skriva mer. Lägger istället in några bilder, som bla Tove & Julia tagit. Tack för bilderna!:)


 
  
  

Aja, nu ska jag fortsätta se filmen som går på 4an.
GODKVÄLL!


Kommentarer
Postat av: ewelina

Frågestund på bloggen ,kika in och fråga vad som helst ! =)

2010-05-03 @ 16:32:57
URL: http://eewelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0