dataförbud?

Jag orkar som inte diskutera/samtala med mina föräldrar längre, dom är så ofantligt tröga, jobbiga och lite allmänt elaka. Har fått något slags dataförbud, men dom är båda två på jobbet nu så passar då på att utnyttja tillfället att bryta förbudet och då blogga.
Men seriöst jag känner ingen pepp på att vara hemma, jag längtar verkligen tills det blir att flytta till burträsk! Fast då är återigen mina föräldrar knäppa och tänker då att jag ska ha typ uppsikt så att jag äter alla mål om dagen osvosv. Sen ska dom också ha någon "invägning" varje månad(?!?!) ,så att dom ser att jag går upp i vikt, annars måste jag flytta hem igen(aldrig i livet). Men sen är det ju också så att jag typ aldrig går upp i vikt, fast än att jag äter?
FRÅGAN ÄR; HUR TÄNKER DOM?.............................................................


Men nu ska jag gå ut och rida för att sedan spendera kvällen med en massa läxböcker(y)
Någon som har lust att komma och plugga åt/med mig? Skulle bli mycket tacksam.


HA EN BRA DAG!


Kommentarer
Postat av: linnea

haha jag kan trösta dig med att vi är två... ;)

2010-05-04 @ 16:44:19
URL: http://skogenffs.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte med dataförbud... men att se ut som stackaren i gul tröja :]

2010-05-04 @ 16:52:31
Postat av: tina

ring christer så kan vi plugga ;) HAH

2010-05-04 @ 17:44:09
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: linnea

SV: haha men saken är ju att du får G iallafall ;)

går det bra med dataförbudet? ;)

2010-05-04 @ 21:44:31
URL: http://skogenffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0