ny vecka.

Hej!!
Blev inte att blogga igår, hade verkligen inte orken. Men kan väl börja där jag sluta sist:)
Gick och duschade, sen hann jag inte mycket mer än att klä mig och torka håret innan då Anton kom hit. Var super kul:)
Igår, gjorde jag inte särskillt mycket alls var på ridhuset, sen blev det lite tv och sen mot kvällen kom jag och min syster på att vi skulle fixa mitt hår och sminka mig för att sen ta lite kort. Kommer kanske någon liten bild från det kanske ikväll? Men jag lovar inget.
Idag, har jag like usual varit på skolan, sen har jag hamnat framför dator och gjort ingenting. Fast ska gå och käka nu, för att sen skynda mig ut till stallet och göra bort det, för ikväll ska jag till Matilda och spa'a. Blir nog KANON HÄRLIGT!:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0