Sportlov... ;D

hejsan, som ni redan har förstått så var de andra två båda sjuka idag... :( krya på er tjejer! :)
på onsdag har vi vinter-os på skolan, vet inte om nån har nämnt det redan men ;) och idag pratade vi om vad alla skulle göra, och till slut gick jag med på att åka skidor, nåt som typ ingen vill göra egentligen :S mår illa bara jag tänker på det, kommer säkert att köra omkull :( men nu ska jag inte tänka på det mer, det går ju iallafall över ganska fort ;)
annars har det väl inte hänt så mycket nytt, snart sportlov =D men det blir nog ett fullspäckat schema, jag ska både till uppsala och umeå ;) far till uppsala på söndag kväll och kommer hem tisdag natt/morgon. =P far till umeå den 11 ;) så det blir nog roligt, det blir jag, anton och mamma som far till uppsala, vi ska fara till sjukhuset och ta massa prover :S men efter det blir det shopping och ännu ett plus är att vi ska åka tåg fram och tillbaka =D=D och tåg är det roligaste transportmedlet som finns så jag längtar :)
det är bara jag och mamma som ska till umeå, också till sjukhuset :/ men där ska vi äta lunch innan vi far till sjukhuset och vi ska på en kinarestaurang som vi har varit på två ggr förut i umeå. de har jättegod mat, friterad kyckling och jasminris... mmmmm :D näe, nu får jag sluta innan jag längtar ihjäl mig ;)
men det är nog ingenting mera jag har att berätta just nu =) får skriva senare igen ;)

 Favorit-maten minus såsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0