Wiener, wiener, chicken diner

Hejsan, dagen har varit rätt chill och rolig. Vi fikade med klassen och det var gött, sen har vi hittat på lite "bus" i hemkunskapen... Men det behöver inte Barbro veta än. Ikväll blir det middag med klassen, lärarna och föräldrarna. Det blir nog jättekul, vi har lite lekar/tävlingar som de förhoppningsvis ställer upp på. Men man vet aldrig... Efter det ska typ jag, Tina, Alexander, Emma och Albin fara till Strå och grilla m.m. Blir kanske även lite bad men vi får se om det. Även det kommer att bli kul. =) Annars är det väl inte så mycket... Imorgon är det brännbollsturnering och jag vet inte om det kommer att gå bra för våran klass eller inte. Vi vinner nog inte över åttorna men Thea erbjöd sig att köra över Markus så det kanske blir vinst iallafall. ;) Men nu ska jag göra mig klar inför ikväll, skriver kanske senare idag eller imorgon. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0