Vädret gör mig irriterad

Jag och Maja red och mötte upp varandra någon gång just efter två, vi följdes åt ett tag och pratade lite, sen for vi olika vägar igen och jag var hemma någon gång vid halv 4. Sen dess har jag bara suttit vid datorn och tjollrat, känns inte helt okej. Men ska snart ut och släppa in hästarna och ge dom mat. Sen funderar jag och Maja på att dra oss mot boliden på bolimarknan, fast bara om vi får skjuts vill säga. Men annars hittar vi väl på någonting här hemma i skogen:)


Ingen graciös bild, men den får duga. Tuff Maja som poserar! Ingen kommentar på mitt icke okej ansikte, tack..


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: samma här :D tar det lugnt!

2010-06-19 @ 19:19:25
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0