Happyface

Är det bara jag eller har alla andra också märkt att den lyckliga tiden börjar nu? Alla är som glada och hur kan man inte vara det, skolan är snart slut, vi far på klassresa imorgon kväll m.m..
Jag vet iallafall att Emma är lycklig, och det gör mig lycklig. =D Är bara allmänt happyface just nu, gud vad glad jag blir!

Imorgon far vi som sagt på klassresa, klassen + Rickard, Viktoria och Per (Matildas pappa). Kyliga vuxna de dära. Iallafall Per alias Zlatan Ibrahimovic. Vi ska göra mycket skoj, typ liseberg, shoppa och vi var som inne på burträskbingo, jag tror att Nisse skulle fixa ihop något. Jag, Vickis, Tina och Anna ska sova i samma rum på vandrarhemmet där borta, ingen vuxen! Yeay!
Och jag har ingen läxa eller uppgift kvar att göra, eller egentligen sammanfattning på träslöjden men eftersom att jag inte har någon mer lektion i det så får det vara. Betygen sätts ju ikv, och jag vet bara ett betyg just nu, nervöst... Jag har vg i franska iaf, och det trodde jag inte. Var beredd på en sänkning, har haft väldigt upp och ner i betygen denna termin. Men jag klarade att behålla det = nice!
Just nu så ska jag packa till imorgon och kanske se någon bra film. Får se hur det blir, men det blir nog bra. Imorgon ska vi få tillbaka prov och jag vet att jag fick mvg på ett av de iallafall. Alltså jag är verkligen glad, ni kan inte förstå. Längtar till imorgon, I can't wait! Men nu ska jag nog packa vidare, vill inte stressa imorrn.. Just det, ska färga håret ikväll också, blont som vanligt, men det är typ utväxten som ska bort. ;) See ya!

Var länge sedan man kände sig så lycklig och bekymmersfri!








Musiktips: "Wait" av Daniel Norberg --------> http://www.youtube.com/watch?v=56cQgLdMFqg&feature=related
+ extra musiktips: "Mario Kart Love Song" - Sam Hart ---------> http://www.youtube.com/watch?v=VDBpQVhCMb8

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är bäst!

2010-06-10 @ 15:28:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: E

hahah evve nu är det bara att du tar och skaffar dig en också ;)

2010-06-12 @ 12:30:58
Postat av: Evve

men du, vi får väl se om det alltså ;)

2010-06-13 @ 12:37:49
URL: http://mhaveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0