Björkdalsgruvan

Hejhej!
Nu är den första dagen på sommarjobbet fixad. Det gick faktiskt skapligt! Vi(Jag, Edvin och Miriam) började dagen med att få lite kläder som vi ska ha dom här två veckorna som vi ska vara där. William var också där men han började förra veckan så han hade redan såna kläder. Iaf sen fick jag och Miriam till uppgift att tvätta en bil, jobbigt så in i h*lvete(......) eftersom den aldrig blev ren då det dammar så himla mycket där.. Men sen när vi gjort så gott vi kunnat med hjälp av en dammsugare och en vattenslang, så gick vi på fikarast. Sen efter den fick vi veta att den inte var tillräckligt ren(?!?!?!?!!?), så då fick vi fara in till något garage och göra om allt fast nogare, för att sedan vaxa hela jäkla bilen. Vi var ungefär klara kvart i två, fast då hade vi ju även tagit en kort lunch. Men efter vi gjort bilen klar gick vi återigen på en kort fikarast. Sen blev det ut och kapa ris som sen till vintern skulle bli såna här plogpinnar(?) ,det slutade med massvis med kryp överallt..
Vad william och Edvin gjort idag har jag faktiskt inte så stor koll på, men vad sjuttsingen spelar det för roll.
Fick förresten sluta tidigare idag också för han som sa åt oss vad vi skulle göra skulle fara något ärende.

Nu lite senare idag tänker jag nog fara ut och rida, sen blir det att hoppa in i den ljuvliga duschen, LÄÄÄÄNGTAR! Sen efter det kanske det blir att vara med Anton:)

Men nu ska jag gå och göra nått vettigare, kanske äta glass:) Ha det♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0