söndag och ännu mer regn

Min dag har idag varit mycket händelserik!:D:D ,eller så inte.
Jag har idag bara suttit vid datorn, men har dock kommit fram till nått, att det är dax att införskaffa sig en ny mobil och nya ridstövlar. Det är verkligen ett måste den här sommaren! Så jag säger bara tur att man är rik, eller hur var det nu igen? Juste tur att man har sommarjobb i 5 veckor och har hyfsade betyg:) Angående mobil köp, så vet jag inte vilken det blir ännu, något bra tips på någon bra mobil?

Påtal om sommarjobb så börjar jag imorrn, på björkdalsgruvan. Jag har ingen aning om vad jag ska göra eller vars vi ska samlas på morgonen. Men som tur är så är det inte bara jag som börjar imorrn utan det skulle också Edvin göra så jag tänkte han skulle få hjälpa mig att hitta dit. Så förhoppningsvis löser det sig:)

Förresten har kommit fram till en grej till idag, jag vill ha en epa.. Alltså nu när det är så jäkulst dåligt väder och både mamma och pappa är borta så får man sig ju ingenstans om man inte vill bli dyngsur, alltså ta moppen. Så tragiskt men sant, jag vill ha en epa.

Men nu ska jag ut och ta in hästarna och fixa klar i stallet, sen blir det duschen och säkert chill kväll om inte någon liten filur vill hitta på nått med mig:) Skriver säker mer sen ikväll. PUSS

Bjuder på en bild på oss tre bloggare, sen skolavslutningen i fredags:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0