Första dagen på sommarlovet

Nyss hemkommen från boliden, fast ännu mer nyss käkade jag tårta, muuuumsigt!:)
I boliden har våran klass spelat paintboll, jag var galet rädd? Inte kul. Men jag var faktiskt med OCH seriös sista omgången. Hehehehee.. första gången så satt jag tillsammans med Alice typ nästan under en sten, i kanten där vi hade våran "flagga". Jag tror vi kan ha jagat upp varandra en aning då. Men hon var dock helt klart räddare än mig. Hon var ett nervvrak:P
Aja, nog om paintbollen. Så fort det var klart for jag, Tina, Alexander, Emma, Albin och Evelina till Alexander, för att bland annat byta om till torra kläder. Tur man är klyftig och kommer ihåg ombyte:P Men sen när vi gjort det blev vi typ "fast" där ett bra tag, vi spelade något spel osv. Sen ringde jag efter hämtning och min syster kom och hämtade oss. Eller vi(jag och Tina) hann även dra oss mot busshållsplatsen innan0, dit jag då hade bett Anton komma för att jag skulle hinna prata nått med han innan vi for hem igen och då kom han och Sebbe dit. Blev ingen lång stund men vi hann faktiskt prata lite innan min syster kom. Sen när vi kört hem Tina och kommit hem så blev det tårta och sen hamnade jag här och nu funderar jag verkligen på att gå och lägga mig, är JÄTTE trött.. Känner mig lite som denna bedårande björn, v


SÅÅÅÅ GODNATT, PUSS!

Eller en fråga innan jag går och lägger mig oskså; vad är det egentligen mellan/med pojkar/killar/män och deras bilar?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0