Bored to death

Hejsan, jag vet inte varför jag skriver. Jag antar att jag har tråkigt... Har inte gjort så mycket, sett "Saw", den var inte så läskig som jag hade väntat mig faktiskt. Men man fattade inte så mycket av den heller. Sen dess har jag suttit på msn och varit social med några. Även läst lite bloggar.
Vad gör alla på midsommar?
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, ska typ vara med familjen (mot min vilja) och vara med några andra familjer. Vet inte riktigt om det blir bra, det blir nog kul med det är inte direkt mina kompisar vi ska vara med... Vill någon göra mig sällskap? :D
Annars händer inte så mycket, eller på måndag så börjar jag sommarjobba med fotbollsskolan. Hoppas det blir kul, men det är typ tusen småbarn vi ska handskas med så det kan ju som gå lite hursomhelst. Menmen, nu ska jag göra nåt annat, hejdå!

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Godmorgon, sovit gott? :D

2010-06-20 @ 10:39:19
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon! =) Allt bra med dig ? :)

2010-06-20 @ 11:57:27
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0