Uttråkad till tusen

Blev inte boliden för mig idag, men Maja for. Så jag har nu spenderat ännu lite mer tid på just datorn och man kan ju fråga sig vad jag gör framför dator då jag sitter framför den ungefär hela tiden:O Sen är jag dessutom inne på mitt tredje inlägg för idag, vilket är mycket illa. Men jag antar det är så det blir när man har för lite vänner.. eller är sådär måttligt tråkig och dryg? Man vet aldrig.
Fast när det inte blev nått mer med Maja frågade sen Anton om jag ville komma till boliden, men då sa mamma att klockan var för mycket(21.18 för att vara exakt), jag tror egentligen allt hänger på att hon tror att jag skulle dricka om jag for till boliden en sån seeeen lördagkväll. Tack kära mamma, för förtroendet!...............
Hur som helst det blev då inget av det, men nu för bara ett litet tag sen frågade Tina om jag ville komma till henne nu och se film, men min mamma verkar inte tillåta det för att det regnar. PALLA!!!!!!!!!!!!

Jag känner verkligen inte att det är sommarlov.. GE MIG SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL NU♥
Aja, ska jag fortsätta tjollra på dator. Ha en trevlig kväll allihopa! gärna åt mig också.. puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0