Lördag

Steg upp vid elva idag, tycker faktiskt att jag är ganska duktig som steg upp innan tolv med tanken på att jag gick och la mig så sent. Nu har jag till och med hunnit käka mat och godis:D gottgottgottgott.

Nu har jag just smsat lite med Maja och vi har kommit fram till att vi ska ut och rida och möta varandra någon gång vid 1-2, om inte regnet ska trotsa vårat tidsschema så att det blir lite senare. Men vi ser väl:)
Innan det har jag inget planerat och likaså efter, så om någon vill hitta på någonting,
ring/smsa mig; 076-8459878:D

Men nu ska jag hitta på någonting annat tror jag, fast jag bjuder på en bild innan. HA DET!


Jessica, Galliano och på ryggen Nora:)

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

vad gör du? :D

2010-06-19 @ 13:54:00
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0