Småungar...

Har inte uppdaterat på ett tag nu, förlåt för det. Men jag har jobbat i tre dagar nu på fotbollsskolan med små, jättejobbiga ungar. Jag och Tina har hand om den minsta gruppen och de är inte roliga. De lyssnar inte, tycker typ inte att nåt är roligt, orkar ingenting m.m.... Eller så har det iallafall varit idag, igår gick det ändå hyfsat bra. Men imorgon blir nog en rätt chill dag hoppas jag. Vi ska göra allt i helgrupp så då blir det nog lättare att få de att lyda osv.
Sedan blir det ju även det traditionella vattenkriget. Jag har några små måltavlor som jag ska göra mitt bästa för att dränka. ;) Men annars har vi planerat brännbollsfotboll, vanlig fotboll och en tipsrunda. Så de kommer nog att ha fullt upp. Menmen, nu ska jag fortsätta göra ingenting, är för trött för nåt annat.
Hejdå!


   <--- Jättebra låt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0