Paintball<3

Igår var det ju skolavslutning = sorgligt! Det gick bra i kyrkan, ramlade inte när jag skulle gå upp och hämta mina betyg. Men det var ju som ledsamt...Sen så gick vi ut och fotograferade massa, kommer bilder. Sedan var det dags för kramring och det gick hyfsat bra, började inte gråta. Tills Alexandra och Matilda skulle krama mig. De var typ helt förstörda och grät, så då gick det inte att stå emot och jag började typ storgrina. Fick inte fram ett ord... Lite pinsamt men ändå skönt att som få utlopp för sina känslor. Sedan for jag och min familj hem till farmor och åt tårta. Fick även en tavla (ungefär), det var två ord som jag har hängt upp på väggen, Carpe Diem, som betyder fånga dagen. Sen for vi hem.
På kvällen så for vi och spelade paintball i Boliden, ungefär bredvid Weslau. Det var askul! Det tog inte så ont som jag väntat mig, det sved som bara till lite. Varje omgång så var jag kvar sist i laget. Vi vann en av tre omgångar. Men det var väldigt roligt och jag måste köra det igen nån gång! Efter det så stack jag, tina, alexander, vickis, emma och albin till alexander och vi tjejer iallafall bytte om. Sedan så satt vi och drygade ett tag. Sen kom Robin och Alexandra dit. Sen så frågade Vickis om vi skulle dra till Sidtjärn och grilla och det ville jag. Men sen så ångrade hon sig och orkade typ inte gå dit. Så det var bara jag, Robin och Alexandra som for dit. När vi kom dit så var Nisse, Amanda, Anna, Thea, Ingegärd, Linda(ingegärds praoelev typ?) och nån annan där. Vi pratade som bara, kritiserade Tea(läraren) och hade kul. Sen så for Nisse och efter ett tag så for även jag hem. Då såg jag en film, "Without a paddle - Nature's calling", den var bra. Sen så somnade jag och vaknade halv tolv imorse. Då åt jag lunch och läste lite. Sen dess har jag som bara chillat.
Men nu ska jag nog hitta på nåt annat, kanske se ännu en film, hejdå! :)

Blir lite bilder från igår:

 Hela klassen sjunger <3

 

 Bästa tjejerna <3

 9A, kommer att sakna allihop!

 

 Haha, från kramringen

 Fina flickor<3

 Så sant som det är sagt!




Kommentarer
Postat av: r o n j a ♥

borde ju va lite skönt det där i nian, att få sina slut betyg och så. fall man nu sköt sig bra vill säga :)

2010-06-20 @ 14:33:04
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/
Postat av: amanda

1. Det gäller att ta vara på dagen innan det är försent!



2. jag har fan fortfarande ett stort märke på handen sen paintballen ;O



3. Hon den sista som du inte kunde namnet på var Therese, hon var konfaledare i Boliden osv ;)

2010-06-20 @ 22:02:01
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0