Midsummer

Har inte orkat skriva i helgen, dåligt av mig. Menmen, det var jättekul i fredags. Klockan ett for vi till fotbollsplanen med frohms + lalla och alexander, berglunds och nån till familj. Vi spelade brännboll ett tag, det gick väl sådär. Men det var kul. Sen for vi hem till Frohms och chillade ett tag. Vi hade någon rolig tävling också. Ett tag vek Lalla ett par servetter till jättefina rosor. Sen så åt vi middag och det var jättegott. Sen så var det lite mer tävlingar, det gick rätt bra för mig. Sen var det efterrätt, även det var gott. Sen så badade jag, Anton, Lukas och Felix i deras badtunna ett tag. Jag råkade bränna mig på ett jättevarmt rör och har värsta brännmärket på armen. :S Det sved som s**** först men nu känns det inte längre, såvida jag inte rör vid det.
Men efter badet var det ännu en tävling (Så ska det låta). Pappa höll i det och mitt lag vann såklart! Jag kunde svaret på en fråga som ingen annan kunde (ursäkta skrytet). ;) Sen körde vi stafett-kubb, tjejerna mot killarna. Tjejerna vann 2 av 3 gånger. Sen så chillade vi lite innan jag, Lukas och Anton for hem, då var klockan typ 2 tror jag. Vi såg film och somnade mitt under den i soffan. Jag väcktes av Elin och gick och lade mig i min egen säng.
Igår chillade jag mest, men for till fotbollsplan och klippte gräset och målade linjer i fyra timmar. Det var rätt så tråkigt men hade ju min grymma musik (Lars Winnerbäck) som tur var. På kvällen såg jag några filmer. Lade mig vid fyra och vaknade tio imorse.
Stack till stan för att titta på när Elins konfagrupp sjöng på någon gudstjänst. Sedan for vi till Dallas och åt (jag, mamma, pappa & Lukas). Det var gott, sen for vi hem och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Jag längtar inte till imorgon, börjar då jobba på gruvan och jag vet inte vad jag ska göra eller vars vi ska samlas eller nåt. Får ta ett allvarligt snack med Vickis, hon har ju jobbat där förra vecka och ska även jobba där denna vecka. Så hon vet nog allt jag behöver veta hoppas jag.
Men nu ska jag äta middag, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0