Latmask amanda

Alltså jag orkar inte rida idag.... Jag känner mig riktigt taskig mot hästen dock som får stå, men jag tröstar mig väl med att han fått röra sig ganska mycket nu i hagen dom två sista dagarna då han fått en kompis i hagen. Sen tröstar jag mig även med att det snart är sommarlov och det betyder med tid för hästen:D

Men ska nu städa lite istället, sen blir det att ta in hästarna och ge dom mat. Sen blir det som jag skrev i förra inlägget. Alltså duscha och färga håret. Men nu ska jag göra nått vettigare, skriver ikväll!





Cicelina                                              Galliano


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina pollar :)

2010-06-17 @ 23:31:50
URL: http://jeessiicaj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0