Jobba

Åkte med Linnea till jobbet imorse, sen så träffade jag Vickis där. Jag fick ett par skor, ett par byxor och fick låna Linneas jacka. Sen så satt vi allihop (Jag, vickis, markus, edvin och miriam) och väntade på Staffan. Han kom och delade upp oss i två grupper. Vickis och Markus skulle hugga plogpinnar och jag, Edvin och Miriam skulle tvätta bilar. Sedan gjorde vi det resten av dagen. Det var jobbigt men man hade iallafall jobb. Det var inte så farligt att tvätta bilar, rätt kul ibland. Plötsligt var klockan fyra och jag åkte med Linnea hem igen. Sedan dess har jag bara suttit vid datorn, orkar typ inget annat. Imorgon blir det kanske samma saker att göra, annars blir det nåt annat. Menmen, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0