How you doin'?

Vad gör alla?
Jag gör ingenting, chillar och tar det lugnt. Kom hem från träskbacken för ett tag sen, var där och badade med Tina, Albin och Robin. Tina for nyss hem, hon var här är tag efter badet.
Idag på fotbollsskolan gick det bra, vi hade ju även vattenkrig så det var kul. Många småungar fick igen för sin uppkäftighet. Men det var roligt, vi spelade även fotboll och brännbollsfotboll. Igår så var jag, Emma, Alexander, Robin och Tina på fotbollsplanen på kvällen och spelade kubb + lite fotboll. Väldigt roligt. :)
Men jag vet inte riktigt hur imorgon ser ut än, får se. Men nu ska jag nog se en film. Hare bra!

 Tina på muren till älvsborgs fästning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0