Hejhopp

Hejsan, orkar inte skriva så mycket om klassresan så det får bli en bildbomb istället. =)

 I kupén på vägen dit. Det var jag, Thea, Vickis, Anna, Amanda och Tina i samma.

 Tina och Matilda.

 Jag och Vickis.

 Vi åkte båt...

 ... ut till Älvsborgs fästning.

 Thim skulle skjuta Nisse.

 Nån staty på Universeum. ;)

 Nåt konstigt djur.  En krabba.

 Ja, vad ska man säga. ;)

 Vickis vs. Rickard i dansmatta.

 Jag tror att vi spelade Annas spel på denna bild.

 Vi lämnar vandrarhemmet.

 Rickard och Viktoria.

 Köpte dessa tre böcker i nån bokaffär. (3 för 169 kr)

 Fick böckerna i denna påse, jag gillar den :)

Ja, det var väl allt =) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0