Gråta=inte kul!

Gud, vad jobbigt...
Jag har just kommit hem från lillebrorsornas skolavslutning och det är verkligen en skolavslutning. Sandforsskolan ska ju läggas ner så det där var den sista av alla avslutningar. När vi gick ut sexan så minns jag att alla var som bara glada att komma därifrån. Men ikväll så var det helt annorlunda... I slutet började typ alla gråta, både elever, föräldrar och lärare. Jag fick typ kämpa för att inte börja storgråta. Vissa typ bröt ihop och det var bara så rörande att se, jag vill inte ens tänka på imorgon.
Imorgon har ju vi skolavslutning i Boliden, och jag tror att jag kommer att börja gråta. Jag är 99,9% säker iallafall. Att lämna klassen, lärarna och skolan, det suger verkligen. Jag klarar inte av sånt, hoppas bara att jag inte börjar gråta när vi ska sjunga, pinsamt... Menmen, sen är det iallafall sommarlov. Känns väldigt skönt. Sedan börjar gymnasiet och helvetet är igång igen. Men det ska bli kul att träffa nya personer också, men lite väl spännande. 
Ja, vi får väl se hur det kommer att gå. Nu ska jag nog se en film, "Without a Paddle". 

 Så sant så. =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0