Fotbollsskola...

Dagen har varit rätt händelselös, jag har sett lite film och bara chillat, som vanligt. Klockan 18 for jag till fotbollsplan. Det var jag, tina, christer, albin, lollan, hannes, linnea, hans, tobias och anna-karin som var där. Vi märkte upp fotbollar, tröjor och vattenflaskor till fotbollsskolan. Den börjar ju imorgon, jag & Tina kommer att vara ledare för de minsta barnen. De är rätt många så jag tror att det kommer att vara ganska jobbigt... Men jag ska tänka ut några lekar som vi ska göra med de, förhoppningsvis så löser det sig.
Vi kommer iallfall inte att behöva kunna så mycket om fotboll, det är ju ett plus. Men nu ska jag göra nånting, kanske se film eller nåt.

Kommentarer
Postat av: E

:O jag var där också!! :O

2010-06-21 @ 20:30:42
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: Evve

just det ;) sorry! =D

2010-06-23 @ 15:49:00
URL: http://mhaveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0