dålig uppdatering, vi vet..

Nu närmar sig skolan snart sitt slut, gud så jag längtar. Fast trots att skolan börjar närma sig sitt slut så verkar aldrig alla inlämningar,prov,redovisningar ta slut. Det känns verkligen som om man kommer ge upp när som helst.. Men jag antar det gäller att bita ihop nu när det bara är några få skoldagar kvar innan våran klass drar till göteborg(!!) ,det peppar vi till tusen!♥

Aja, blir nog inte mycket skrivet nu innan helgen iaf, men efter det någon gång så ska vi nog börja uppdatera lite flitigare. VISST GIRLSSS? yeah, det säger vi!

Men nu ska jag iaf ut, tänkte hinna rida min häst innan det bär iväg till ridhuset för att rida hoppspec, för när man kommer hem blir det att plugga matte till tusen då vi har prov imorrn...........jag kan inte matte längre, det SUGER!
                                                                                                                                    HEJDÅ ALLA GLADA!


Tur man är brunast................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0