110cc cross

Nu har jag och pappa alldeles nyss fixat ihop en annons, som just dykt upp på blocket:)
För er som är nyfikna på vad, så är det en cross, min gamla. Eller fick den ny för ca 2-3 år sedan, så den är ju egentligen inte gammal, men jag använder den inte längre så jag säger gamla(om ni fattar?:P). Hoppas iaf på att få in lite pengar på den. Hehehe, jag gillar typ pengar:) Eller jag hatar när dom tar slut hela tiden.. Men om det liksom kommer in nya som kan ersätta dom som tagit slut, så gör det väl inte så mycket.   Fast när det inte gör det så ogillas dem, staaarkt.

Några bilder på den omtalade*hosthost* crossen.




Nu blir det till att göra en tidig kväll(?), så jag orkar hitta på något bus imorgon:)
GODNATT,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0