True

Blir ett kort inlägg, äntligen är internet tillbaka. Har varit en kritisk eftermiddag när man inte kan göra något typ. Men nu uppdaterar jag, för första gången på ett par dar. I förrgår så for jag till Strå på kvällen med Tina, Emma, Alexander, Robin. Sedan kom även Joel, Samuel och Matti dit. Var även några andra där. Sedan stack vi till Tina, efter ett tag kom även Albin och Vickis. Sen så var vi där ett tag och gjorde egentligen inte så mycket menmen.
Igår så for jag, Vickis, Emma och Tina till vitbergs. Först så åkte vi med buss till stan och hoppade av vid Ica Maxi där vi handlade lite. Sedan gick vi jättelångt och kom så småningom fram till badet. Sen så lade vi oss för att sola lite men det blev snabbt mulet. Då badade vi ett tag och sen blev det skinande sol. Då solade vi järnet och jag måste säga att ajg blev lite brunare. Vi åt lunch och sedan vid halv-20 i fyra så gick vi ner till korvgubben och köpte glass. Sen tog vi bussen hém till mig och var här ett tag. Sen for Vickis hem men de andra stannade. Sedan for vi till Albin och spelade spel, Albin vann men jag var jättenära att vinna (blev tvåa). Sen körde vi fotboll jag & Tina mot Albin & Emma. Vet inte vem som vann. Sen såg vi tv innan jag och Tina for hem, hon till sig. Emma sovde över hos Albin.
Idag har jag och Lukas varit hemma själva, de andra var på pappas fasters begravning... Jag har sett lite filmer och Lukas har som farit omkring, varit med kompisar osv.
Imorgon ska mamma och pappa på bröllop, jag, Elin och Lukas är ensamma hemma från klockan fyra. Anton är hos Hannes i Fällfors och är där ett tag, vet inte hur länge. Menmen, skriver nog imorgon. Bye!

Citat från filmen Benjamin Button"Life isn't measured in minutes, but in moments."
Älskar det citatet... :)

 True ;)

Kommentarer
Postat av: Abbe

true!

2010-07-18 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0