Grüvan

Ska vara jättekortfattad nu! I söndags så for jag och badade i vitbergs med familjen, var typ kul. Igår så jobbade jag, och jag var så trött efter helgen. Nu i veckan är det bara jag och Markus så det blir väl inte så jättemycket gjort egentligen menmen. Igåe tvättade vi en bil, sorterade papper, flyttade tunnor och målade. På kvällen for jag till strå med Tina, Robin, Albin, Nisse och Alexander. Efter ett tag kom även Wille och co.
Idag så målade jag och Markus hela dagen = urtrist! Han var även på moppekurs ett par timmar så då var jag själv, det var rätt så trist men jag lyssnade på musik. Imorgon blir det nog att avslluta målningen och sen i veckan ska vi plantera massa gräs. Imorgon är Markus på moppekurs igen, fast han kommer typ mitt på dan nån gång. Men jag är själv på morgonen, ska åka med Jocke till gruvan. Ska åka med han hela veckan, nu när Linnea jobbar eftermiddag. Jag önskar att min moppe börjar funka snart... :S
Men imorrn så ska jag åka med Jocke och nån till kille som också skulle åka med han. Men det blir nog bra det, snart är det iallafall sommarlov. <3 Längtar som bara den, efter i veckan har jag jobbat sedan skolavslutningen. Känns som om hela sommarlovet typ är bortslösat på något vis. Menmen, nu ska jag duscha och sen se nåt på tv. Hejdå, take care!

 Väääldigt gammal bild!

Kommentarer
Postat av: E

sv: jag har faktiskt lovisa att tacka för den låten :) hon hittade den på spotify och sen letade jag reda på den på youtube :P

2010-07-07 @ 12:08:57
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad söt du är^

2010-07-08 @ 15:04:59
Postat av: Evve

Tack ;)<3

2010-07-08 @ 20:02:08
URL: http://mhaveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0