Wolfman

hejsan, igår gick det bra på motionsdansen;) det var jag, tina, alice, alices och tinas föräldrar + fridas mamma ;) frida kom när allt var klart, hon hade varit och ridit eller något sådant :) när jag kom hem pluggade jag lite franska och det gick väl sådär ;)
idag så hade vi då provet och det gick sådär, det var verkligen inte så stort :) imorgon blire bio, jag, robin, emma & tina ska fara och se "Wolfman", det blir nog roligt ;) jag hoppas att det är bra! ikväll ska jag till nordanå med familjen och se på någon show, jag orkar inte... ;) efter det ska jag packa till imorrn =) annars är det nog inget nytt ;D bye!


Kommentarer
Postat av: tina

hon hade cheerleading som hennes mamma sa ;)

2010-02-18 @ 17:00:09
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0