Legenden om sökaren

hejsan, just nu ser jag på tv ;) hehe, ska snart äta middag och sen försöka göra lite matte, det är extremt nödvändigt :) igår var vi ju på klassmiddagen och det var väldigt roligt. vi åt pepparsås, och den var väldigt stark, jag åt inte så mycket... ;) till efterrätt var det tårta och massa olika kladdkakor = mycket mumsigt! =D sen var det "Minuten", en lek som gick ut på att gissa kändisar, typ ;) barnen vs de vuxna, självklart vann barnen :)
efter det var det slut, de som ville fick stanna kvar och se på melodifestivalen i biosalongen, vi var på folkets hus i boliden ;) jag, tina och vickis stannade alla tre och såg, det var roligt. vi kom på att det skulle vara kul att ha chips också, men det var bara fyra minuter tills ok skulle stänga :( men jag och tina sprang iväg och det är ju en bit, men när vi kom nära så såg vi att det fortfarande var tänt. och vi var just utanför och då släckte de. jag blev typ jättedeppig men vi gick tillbaka ;( men det var kul ändå ;) vi for hem sen och tina skulle sova över. :) vi tog lite chips och stuff och sen skulle vi se på "Eagle Eye", den var bra ;) tina somnade typ ganska fort och jag orkade inte se hela filmen. så det blev en tidig lördagskväll, vi båda sov innan klockan var 12 ;D vi klev upp klockan tio och drygade typ tills tina for vid 12. sen duschade jag och sen såg jag på "Legend of the Seeker", det är en väldigt bra serie, typ fantasy-aktigt :P
menmen, nu ska jag nog äta :) hejdå allihopa!

/evv3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0