snart fredag!

HEJHEJ
insåg just att mitt förra inlägg kanske var rätt så trist att måsta läsa, eftersom det som bara blev massor om hästar osv. Så tänker då idag istället skriva lite om dagen på skolan..
vi började dagen med livskunskap, sen forsatte den med, so,svenska,tyska,lunch&ica, matte, sen avslutade vi dagen med lite syslöjd. Alltså ingen speciell dag överhuvudtaget.

Planerana för imorgon ser ut som sådan att jag och matilda ska vara kvar i boliden och då fara och bada, det blir förmodligen lika kul denna gång som de föregående gångerna!:) Sen efter de vet jag inte riktigt vad som händer, men vi får väl se!
Tyvärr
 blev inte det här inlägget heller så intressant men kan väl i alla fall försöka rycka upp det lite genom att lägga in någon bild!


HAHAHAHA...Denna fick jag se på dörren hos grannarna när jag skulle mata deras fiskar, för dom var bortresta.
Lite läskigt eller?!

Aja ska gå och ta in hästarna nu,
PUSS/amanda


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det ska bli NICE att bada. :)

2010-02-18 @ 20:20:20
Postat av: Linnea

Mördar-maja :O

2010-02-21 @ 18:59:13
URL: http://lvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0