Dax att sova.

Tänkte nu göra ett kort litet inlägg nu innan jag ska gå och sova, och det ska göras mycket snart då jag börjar känna mig sisådär hyfsat trött..
Men i alla fall, var ju som jag sa innan på ridhuset idag och det gick verkligen super för att ha varit så länge sedan han fick följa med och hoppa:) Till en början kom vi mer eller mindre fel mot alla hindrena men efter några gånger kändes han verkligen superfin, så jag är jätte nöjd idag!:)
När jag kom hem var jag duktigt och stöckade bort lite i sadelkammaren, gav hästarna ny mat och vatten, fyllde även massvis med hö påsar.
Sen har jag bara hunnit med att duscha och käka glass nu, men ska alldelens strax gå och sova så jag orkar lära mig nått av vad alla lärare nu babblar om(?!)..


Kan väl säga att jag kommer se ut lite som herr isbjörn imorrn på skolan om jag inte gå och sover nu.
Sååå, godnatt alla tröttisar!!
/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0