sluta med planer..

Blev inte som planerat igår, utan istället för att rida blev min häst skodd bak, istället för siretorp blev det stallet här hemma. Men läxan gjorde jag i alla fall, fast bra kan jag väl inte påstå att den var. Fast jag han inte ens göra den idag på lektionen, utan kommer få göra det på måndag istället. Så får träna ännu mer..

Idag har jag som vanligt varit på skolan, har dock inte åstadkommit så mycket men vad gör de?
Sen kan jag väl säga att planerna för dagen inte är särskillt stora, utan ska på ridhuset för jag har ju hoppspec ikväll och det kommer säkert bli super, för Galliano(;*) ska få följa och han har inte fått det på mega länge!

Men ska gå och käka nu, sen ut till stallet.
Fast jag kan väl bjuda på två gamla bilder på oss tre tjejor, som hittades på min dator igår.
  
PUSS/amanda


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur hittade du dom bilderna? ;o Jag trodde dom var borta föralltid...

2010-02-18 @ 16:35:35
Postat av: Evve

haha, matilda ville radera alla bevis för det där med läppstift-grejen ;)

2010-02-18 @ 17:25:23
URL: http://eviliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0