Poem

hejsan allihopa :) dags för mig att uppdatera igen. dagen har faktiskt gått rätt så fort tycker jag :) vi hade ingen kemi bland annat :D men jag gjorde istället klimatarbetet och blev klar =D=D men vi har lektion imorrn också och då ska jag fixa klart med powerpointen. den är inte så jättebra än :) annars har vi nog inget annat om skolan. på engelskan hittade jag en rolig dikt i boken :) och tjejerna bönföll mig såklart om att lägga in den så den kommer här nedanför strax. men det är nog ingenting annat som har hänt:P så... see ya! =D 

 Poem by an African man

Dear white fella,

Coupla things you should know,
When I born, I black
When I grow up, I black
When I go in sun, I black
When I cold, I black
When I scared, I black
When I sick, I black
And when I die, I black

And you white fella,

When you born, you pink
When you grow up, you white
When you go in sun, you red
When you cold, you blue
When you scared, you yellow
When you sick, you green
When you die, you grey

And you calling me coloured?

Jag tyckte att den var som smårolig ;) det är faktiskt lite halvsant också ;D hihi, menmen nu ska jag nog gå och göra nåt annat :) besök min blogg för fina bilder, http://eviliina.blogg.se/

/ evv3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0