Middag ikv

hejsan, nu vare ett litet tag sen jag skrev ;) eller så verkar det bara så för att mina blogg"kollegor" skriver hela tiden :) menmen, filmen igår var väldigt läskig, man hoppade ofta till ;) jag tycker inte att den var så värst bra, ganska blogir och handlingen var väl inte så värst bra heller ;S men det var ändå kul att hänga på stan och vi hade kul :D
just nu ser jag på "The initiation of Sarah", en bra film som handlar om häxor :) jag kom just hem från siretorp, där jag har typ fikat :) nu ska jag duscha och klockan fyra bär det av till boliden för att ha klassmiddagen ;) det blir bara jag och mamma från min family ;) men det blir nog kul, ska gå och bestämma kläder nu :) bye!


 Bild på Vickis som jag hittade i arkivet, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0