hehe, händelserik helg ;)

hejsan, kände att en uppdatering är på sin plats ;) nu är helgen snart över men den har varit hyfsat lugn ändå, ganska rolig :) just nu sitter jag och ser på en rolig film på trean, "Wedding wars" den är typ bra. men här kommer en snabb genomgång av min helg:
I fredags så hände nog ingenting, jag såg typ bara en film med anton :)
I lördags så hände ingenting på dagen, men klockan fyra skjutsade mamma mig till vickis och stannade sedan ett tag och fikade ;) matilda och hennes mamma var också där. sedan for mamma och johanna (matildas mamma) hem och vi "barn" stannade kvar ett tag till. sen for matilda hem och jag & vickis körde ett spel, "Minuten" :) sen duschade vickis och efter det åt vi middag. då var klockan 8-9, det var lite drygande där också nån gång ;) men sen visste vi inte riktigt vad som skulle hända eller vad vi skulle göra så vi ringde albin och frågade om inte han och william ville vara med oss :) och de ville de så de kom och hämtade oss med willes epa.
vi satt lite trångt, jag, vickis och abbe delade på ett säte, men vickis satt i mitt knä så det funkade iallafall. vi stötte inte på några poliser ;)
sen for vi hem till albin och såg en film, "Allt för min syster", den var väldigt sorglig men killarna typ skämtade och kommenterade hela tiden så det blev inte så ledsamt ;)  sen spelade vi Med andra ord, ett spel :) det var jag och william mot vickis och albin. vi vann två av två gånger =D=D sen gick jag och vickis till mig och bad pappa om skjuts tillbaka till vickis, det fick vi som tur var ;) sen kom vi fram till henne typ vid två och smög in i huset. vi gick sedan och la oss men pratade ett tag till och sedan somnade jag. sedan vaknade jag mitt i natten och upptäckte att min sängplats hade krympt, jag och vickis sov skavfötters, så jag gick och lade mig i hennes soffa istället ;) 
vi vaknade imorse halv tio ungefär men steg upp kvart i elva, typ :) sen åt vi frukost och for med matilda och hennes pappa till sandfors. vi for till gympan för de skulle öva på isdansen som de ska göra på onsdag, vi har vinter-os på skolan ;) men det gick sådär, robin kom men de, och jag då, kom inte på nån låt... 
jag ska inte vara med på isdansen, skulle bara försöka hjälpa de lite ;D menmen, sen for vi hem och sedan dess har jag typ endast chillat och sett på tv ;)
men nu ska jag nog äta middag... kycklingtacos :S så, hejdå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0