Bullar, elr?

hejsan, ska bara slänga in ett inlägg för att få igång bloggen, även om det nog inte behövs ;) ikväll drar jag och tina till boliden för att sälja fika på motionsdansen med frida :) det blir nog roligt, men jag vet inte hur det blir med bullarna man ska ha med sig...  jag tog bullar åt tina förra gången och tänkte göra tvärtom denna gång. men när jag sa det så sa hon att hon typ inte hade några, och vi har inga... så jag vet inte :/ man får väl hoppas på att det löser sig, jag har iaf inte tänkt ta med nåt då.
menmen, just nu ser jag på "Top Model", det äger ;) imorgon, liksom matilda, har jag franskaprov ;) jag har ingen aning om hur jag ska få ett bra betyg på det men :) jag ska väl göra mitt bästa och hoppas på det, ska plugga efter motionsdans-grejen ;) men nu ska jag nog gå och duscha innan vi far, vi ska vara där 19.30 ;D så hejdå allihopa!
/ evelina

 Blir förhoppningsvis några såna hära ikv. ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur gick det för dig på provet? :)

2010-02-18 @ 16:31:57
Postat av: Evve

det gick bra, du då? =)

2010-02-18 @ 17:23:58
URL: http://eviliina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det känns som att det gick bra. :D

2010-02-18 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0